Geen chiro voor de meisjes op 7 juni

Liefste leden en ouders van de meisjeschiro

Alle leidsters zijn zich volop aan het voorbereiden voor de examens of zijn er net aan begonnen. Daarom is het voor ons soms moeilijk om voor genoeg leiding te zorgen op een zondag. Tot nu toe is dit goed gelukt, maar we zitten met een probleem voor zondag 7 juni. We vinden helaas niet genoeg leiding om er zondag te staan… Hierdoor moeten we jullie helaas meedelen dat het dan geen chiro zal zijn. Hopelijk schijnt het zonnetje dan ook en kunnen jullie er thuis toch een beetje van genieten.

💜💛💚

PS1 voor de ouderenleden op vrijdag zal dit geen effect hebben. Jullie hebben dus wel gewoon chiro op 5 juni!

❤️💙🧡

PS2 deze zondag 31 mei is het voor IEDEREEN chiro!! Ook voor de ouderenleden